برگزاری وبینارآموزشی جهت مسئولان رسیدگی به شکایات واحدهای دانشگاه
جلسه آموزشی مجازی با موضوع تکریم اربابب رجوع برای مسئولان رسیدگی به شکایات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکي تهران مدیریت بازرسی، این وبینار سه شنبه 27 آبان با حضور دکتر امیر احمد شجاعی عضو هیاًت علمی مرکز تحقیقات اخلاق پزشکی و مدرس اين جلسه مجازي، دکتر محمدهادی موسوی، مشاور رئیس و مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، دکتر پیمانه گوران معاون بازرسی، بازرسان این مدیریت و مسئولان رسیدگی به شکایات بیمارستانها، شبکه های بهداشتی، دانشکده ها و معاونت ها برگزار شد.
دراین وبینار آموزشی دکتر شجاعی به قانون سازمان مدیریت برنامه ریزی سال 1381 در مورد تکریم ارباب رجوع وجلوگیری از تضییع حقوق دیگران و همچنین عوامل رضایتمندی ودلایل وضع موجود واینکه مشکلات حاضر مربوط به چه مرحله ای از دانستن، حساسیت، انگیزه و توانستن است و مطالبی در این خصوص و راهکارهای قابل اجرا پرداخت.
در پایان نیز به سولات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.
نظر دهید