برگزاری جلسه آموزشی ویژه مدیران بیمارستانها، رؤسای شبکههای بهداشتی و مسئولان رسیدگی به شکایات واحدها
مدیریت بازرسی دانشگاه، جلسه آموزشی ویژه مدیران بیمارستانها، رؤسای شبکههای بهداشتی و مسئولانرسیدگی به شکایات را برگزارکرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این جلسه آموزشی دوشنبه 5 خرداد 1404 با هدف افزایش آگاهی و توانمندی مدیران و مسئولان رسیدگی به شکایات در خصوص حوزه های تخصصی ارائه خدمت به مراجعه کنندگان در سالن دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه دکتر حمید چوبینه معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه درخصوص حمایت های این معاونت با هدف ارتقای سطح عملکرد و توانمندی اداری کارکنان توضیحاتی ارائه کرد.
سپس دکتر سیدمحمد هادی موسوی، مشاور امور رفاهی و تکریم بازنشستگان معاونت توسعه و رئیس اسبق بازرسی دانشگاه به بیان اهمیت رسیدگی به شکایات بیماران و نحوه تکریم مراجعین پرداخت.
در ادامه دکتر علی علیزاده، مشاور رئیس و مدیر بازرسی و دکتر پیمانه گوران معاون بازرسی، ضمن پاسخ به سوالات مدعوین، افزایش ارتباط و همکاری بین مدیران واحدها و مسئولان رسیدگی به شکایات را برای اصلاح فرآیندها و رفع مشکلات خواستار شدند و ادامه بازدید طرح صیانت از حقوق شهروندی را در قالب ارزیابی مدیران برای ارتقای عملکرد مراکز مطرح کردند.
نظر دهید