• 05 آذر 1403

تقدیرمشاوررئیس ومدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه ازبیمارستان مرکز قلب درخصوص صیانت ازحقوق شهروندی درسال1399

تقدیرمشاوررئیس ومدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه ازبیمارستان مرکز قلب درخصوص صیانت ازحقوق شهروندی درسال1399

دکتر سید محمد هادی موسوی مشاور رئیس ومدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات دانشگاه، از دکترحمیدرضاپورحسینی رئیس بیمارستان مرکز قلب در طرح صیانت ازحقوق شهروندی سال 1399با اهداء لوح تقدیر رئیس دانشگاه وتندیس صیانت از حقوق شهروندی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت بازرسی، جلسه تقدیردوشنبه ۲۳ فروردین با حضور دکتر موسوی، مدیر بازرسی دکتر پورحسینی رئیس مرز قلب و دکتر پیمانه گوران، معاون بازرسی، دکتر مجتبی سالاری فر معاون آموزشی، دکتر حاجی قاسمی مدیر مرکز،   دلاور جانشین مترون و دکتر منوچهری مسئول مدیریت کیفیت وبازرسان این مدیریت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر موسوی  شاخص‌های صیانت از حقوق شهروندی را مهم خواند وگفت و محورهای اصلی این شاخصها را دسترسی سریع وآسان به خدمات، اطلاع رسانی مناسب، ارائه امکانات و تسهیلات موردنیاز بیماران و مراجعه کنندگان خصوصاً بهره مندی از سیستم کارآمد رسیدگی به شکایات، بررسی مستمر، بازنگری واصلاح فرآیندها در جهت خدمت رسانی مطلوب دانست و از تلاش مضاعف تیم مدیریت و کارکنان مرکز قلب در سال ۹۹ تقدیر کرد.  
سپس   دکتر پورحسینی شرایط کاری در سال ۹۹ را به دلیل ارائه خدمات همزمان به بیماران قلبی عروقی و بیماران قلبی مبتلا به کرونا، پیچیده و سخت توصیف کرده و مشکلات ناشی از تورم و عدم تناسب تعرفه با هزینه‌ها و از سوی دیگر تحریم‌ها را چالش جدی چند سال اخیر مرکز قلب بیان کرد وعنوان کرددستاوردهای مثبت این مرکز مرهون تلاش تک تک کارکنان اعم از پزشک، پرستار، کادر اداری، پشتیبانی و خدماتی است.

در پایان دکتر موسوی لوح تقدیر ریاست دانشگاه وتندیس حقوق شهروندی را به دکتر پورحسینی اهداء کرد.

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *